zondag 15 mei 2011

effe de spanning er af douchen

Het was een behoorlijke geile week geweest, niet alleen met dingen doen maar ook met nieuwe dingen. Zo heb ik dus twee nieuwe vriendinnen mogen begroeten, Rubensemeid en BlondeZaadsnol en dat zijn niet zomaar twee meiden hoor alle twee zijn ze net zo gek op seks als ik. Runebsemeid leerde ik kennen via mijn blog en blondezaadsnol via twitter. En al die geile dingen kwamen gisteren heerlijk naar buiten tijdens het douche. Ik ging lekker de douche in en hadt de intentie om me lekker klaar te maken met de gedachten van afgelopen week. Heerlijk wijdbeens ging ik op de tuinstoel zitten die altijd binnen hand bereik is hihi. Het warme water stroomde heerlijk over me body en begon lekker met me tieten te spelen en mijn tepels, die werden al snel behoorlijk hard. Het water gaf aan alles een heerlijk warm gevoel en al gauw stond de sproeier op me kut gericht ik spreidde daar bij mijn schaamlippen zodat de straal me klit heerlijk masseerde ow ow ow wat een siddering ging er door me lijf, het werd alleen maar heftiger als ik aan die twee meiden dacht. Gauw wipte ik effe de douche uit om mijn favoriete dildo te pakken want die moest effe snel me kut binnen en in een mum van tijd zat die knoert er ook flink diep in, niets ie lekkerder om op dat moment terwijl die dildo er steeds zo in en uit glijdt ook gelijk je klit te masseren alleen dit keer waren het niet me vingers maar de heerlijke stralen van de sproeier. Plots voelde ik de paal van me man tegen me rug aan priemen ik had hem helemaal niet horen binnen komen zo erg was ik in gedachten. Hij ging neven me staan en zonder iets te zeggen propte hij zijn pik me mond binnen. Ik mocht niet stoppen waar ik mee bezig was dus was met me eigen bezig en pijpte een heerlijke pik flink hard en diep totdat deze op volle oorlogs sterkte was. Mijn benen zwiepte over de armleuning heem zodat me kut zich lekker open zette en mijn man zijn paal zonder enige aarzeling me spleet binnen schoof nog steeds zwijgend. Wat zou ik dit toch ook graag bij Rubensemeid en BlondeZaadSnol zien mmzzzz. Diep en genadeloos neukte die paal me zijn ballen kletste bij iedere stoot tegen me kont door het neuken en spelen bereikte ik al spoedig een geweldig hoogte punt. Weer zonder ook maar iets te eggen nam mijn man plaats op de stoel en ging ik boven op zijn paal zitten op deze manier voelde ik zijn pik zowat tegen mijn baarmoeder aan stoten wat ging die pik er diep in zeg en hard dat hij was!. Ik zette me steeds via de armleuning af zodat ik lekker hoog kwam en lekker langer op zijn pik kon glijden eerst langzaam maar steeds sneller hij kneep van genot me tieten zowat blauw en plots hoorde ik eindelijk iets het was een gil van genot want me ventje spoot al zijn dik zaad diep me spleet binnen terwijl ik maar door bleef pompen. Ik nam effe plaats op de stoel zodat ik hem lekker verder kon pijpen todat zijn pik in slappe staat was. Eindelijk hoorde ik hem zeggen ... dit had je effe nodig he sloerie .... hahahah . Het was apart om me te neuken zonder ook maar een letter van geluid achter te laten en ja inderdaad ik had dit gewoon nodig want ik was door al warme contact met die twee meiden echt bloed en bloed geil, Heerlijk heb ik die pik nog lekker gewassen en me ventje deed het zelfde met mijn hete kut. Wat zal de nieuwe week me voor lekker geils brengen?

Geen opmerkingen: