zondag 1 mei 2011

Koninginnedag met een vluggertje

Zoals vele ging ik ook maar eens kijken of er wat te beleven viel. Nou in een woord niks! nou ja niks? een beetje dan. Natuurlijk veel mensen kraampjes en muziek, het douw en loop werk ontbrak ook niet en alles was duur ik hadt het eigenlijk al snel gezien. Onderweg naar huis effe een terrasje pakken en ik kwam al snel aan de praat met een lekkere gozer, bleek hij zijn vrouw bij zich te hebben maar toch liet hij zich gaan wat betreft zijn verlangen, dat vond ik al knap gezien zijn vrouw in de buurt was, het weer en maakte hem geil dus ik zij hem netjes nou dan je vrouwtje eens polsen he maar al hauw wist ik dat het een preuts iemand was althans dat zij die gozer. Ik kwam van alles en nog wat te weten om een lang verhaal kort te houden kwam het er op neer dat hij dom weg lekkere seks te kort kwam, ik liet hem weten dat ik daar wel oren naar had en dat hij me lekker kon nemen zoals hij dat zou willen, maar als of het duveltje er mee speelde , zijn vrouw nam plaats aan het tafeltje en als er maar iets van een woord uit kwam maar niks hoor zelfs niet tegen haar gozer. De vrouw liep weg en snel legde ik mijn hand onder de tafel op zijn pik en die was me toch al flink gegroeid zeg ... nou die wil wel ... zij ik hem ja zij de gozer ben geil en wil effe ontspannen maar hoe?. Tsja dat werd moeilijk want het vrouwtje was dan wel met ander aan het praten maar was steeds in de buurt. Het was me inmiddels duidelijk geworden dat hij dus maar al te graag wou neuken, en ik ook want het maakte me wild van verlangen dat ik een volslagen vreemde gozer zo voor me hadt.
Dan maar effe een drankje er bij. Ik liet weer mijn hand lekker over die pik glijden. Die gozer kon het niet weerstaan en zij ... ik zeg dat ik ga pinnen over een kwartier die ga maar vast naar de bank .... dus ik naar de bank en ja hoor hij kwam er aan naar een klein kwartiertje. Jeetje meis zij die gozer ik sta op springen waar kunnen we snel heen. Geil nam ik hem mee naar een bouwplaats waar we ongezien naar binnen zouden kunnen glippen. Eenmaal daar was het meteen raak, eigenlijk best grappig we stonden in iets wat volgens mijn een woonkamer moest worden. Al gauw had die gozer mijn tieten te pakken en mijn kut volgde al snel ik wist dat het een bekend vluggertje zou worden want tsja zijn vrouw he. Alle kleren gingen totaal uit totaal naakt knielde ik voor zijn pik en nam die pik in me mond. Ik kon maar moeilijk begrijpen dat zijn vrouw zoiets niet graag hadt, zijn pik was groot dik en krom en nog mooi kaal ook nou wat wil een vrouw nog meer he. Op mijn manier pijpte ik hem tot dat hij als een mast omhoog stond, .... ik ga je likken .... nou doen dan!!! als of het een oranje tompoes was die kut van me zo liet hij zich mijn kut smaken. Al vlug zat ik op mijn knieƫn en zijn pik gleed gelijk me kut binnen en begon me flinkhard te neuken, door die kromming voelde ik zijn pik diep in me. Met zijn andere hand tussen mijn benen door vergat hij me klit niet kreunend neukte hij me diep met flinke halen, en hopa weer lekker pijpen ik genoot en de gedachten dat zijn vrouw een paar honderd meter ergens was maakte me echt zo geil als maar kon... lekker he .... jajaja heerlijk schatje steeds als ik hem pijpte keek k om hoog en zag op die manier dat het hem uitstekend beviel, beide handde had hij om mijn hoofd heen en neukte op die manier me mond lekker diep. Ik ga je weer neuken en klaar komen teefje want de tijd he. ik nam plaats op me rug met mijn benen hoog en wijd de lucht in, die gozer steunde op zijn handen en liet op die manier zijn paal hard pompen in me kut heerlijke speelde ik met me klit en al gillend kwam ik tot mijn hoogte punt de spanning en het genot mede door mijn geilheid deden hun werk. Die gozer bonkte en bonkte maar door en plots ooooooooo hier komt het, hij liet zijn pik er uit en ik trok hem boven mijn buik klaar. Wat een sperma spoot hij zeg veel warm wit zaad spoot er over me lichaam heen, vlug stak hij zijn pik nog in me mond om de laatste druppels er nog uit te laten zuigen. Als een speer gauw alles weer aan en weg waren we. Mijn telefoon nm was hij niet vergeten te vragen want dit wou hij meermaals nog eens dik overdoen. Hij gauw naar zijn vrouw ik op weg naar huis.

Dit was leuk en spannend dit zijn de ontmoetingen die het zo geil maken, verder was het maar een saaie dag!, maar ik was in ieder geval weer lekker geneukt ook was het maar een half uur. Mijn ventje zou het immers met zijn giga paal wel eventjes afmaken verder op de dag.

1 opmerking:

rvrouw zei

geile belevenis. ben jaloers.

xx een geile vrouw