dinsdag 7 september 2010

8 keiharde pikken en 5 hete natte kutten op een verjaardags feest.

Dat een verjaardags feest uit kan lopen tot een bloede geile hete orgie daar kwam ik snel achter die dag. Het begon allemaal door de tv per ongelijk? op een adult kanaal te zappen i.p.v. het kanaal MTV. Een meid werd daar lekker onderhanden genomen door 3 geile kerels, al gauw werd dat eigenlijk het gesprek en pardoes bleef de zender dan ook staan vele ogen gericht op het lekkers wat er voorbij kwam. Deze geile meid vond dat helemaal niet erg en eigenlijk Hoopte ik dat er wat las gemaakt zou worden door het zien van die film, ik werd zowaar op mijn wenken bediend. Het bekende van ... hee zeg doet dit je iets en het antwoord .... ja zekers ik ben een gezonde man .... en ppfffffff mijn broek gaat strakker zitten in het kruis..... deed mijn hartje al sneller kloppen. Voordat ik er erg in had zaten links en recht van me al lekker mensen met elkaar te friemelen en had er een dame al haar heerlijke borsten bloot hangen zou het dan toch gebeuren? een hete orgie. Ik liep naar het stelletje toe waar van de meid haar tieten al bloot had hangen en zette me naast die jongen en liet mijn hand over zijn broek gaan richting gulp en wreef daar lekker over heen. Die heeft de ruimte nodig zij ik hem en maakte zijn broek los, zijn vriendin zij zo lekker zwoel... neem hem maar lekker in je mond Pamela.... en dat deed deze meid dan ook zijn broek ging snel uit waarbij hij zijn benen uit elkaar deed en ik zijn heerlijke knaap in me mond nam. Het duurde dan ook niet lang voordat zijn pik kaars recht omhoog stond een mooie pik met flinke aders had hij me toch pijpend en trekkend bleef ik aan zijn pik sjorren.

Zijn vriendin was inmiddels ontdaan van haar kleren zodat ik en prachtig gezicht had op haar kut, een kut met een mooi streepje schaamhaar, terwijl ik hem pijpte ging mijn hand naar haar kut om er eens lekker mee te spelen. Op een gegeven moment was plots ieder totaal naakt en jawel de orgie was spontaan begonnen. Overal om me hen was men bezig elkaar te pijpen of beffen gekreun alom was hoorbaar, Dit maakte me zo geil dat ik in het kruis van de meid dook en haar een snoei harde bef beurt gaf, dit gaf de vriend de mogelijkheid om mijn van me kleren te ontdoen en ook zijn gezicht verdween in een kruis het mijn Zalig beffe hij me kut terwijl ik haar kut lekker beffte, er plofte een ander koppel naast ons op de bank waarvan de meid een pik in haar mond kreeg en eentje werd er hard en genadeloos in haar kutje geduwd algauw kwam daar pik nummer twee bij die haar mondje in ging heerlijk geil om dit allemaal te zien, Plots voelde ik een harde stoot in mijn kut en een pik verdween al recht mijn kut binnen, hard stotend begon hij me kut te neuken mijn tieten gingen door dat geweld van links naar recht ik kon mijn tong nog net op het natte kutje houden van zijn vriendin, terwijl ik geneukt werd keek ik steeds naar het stel naast me , de sloerie gilde het uit van genot. Een eindje verder op waren twee meiden bezig met elkaar terwijl er jonge knappen trekkend aan hun lange pikken toe keken hoe die meiden elkaar lekker onderhanden namen. Ik duwde die gozer die me neukte van me en ging tussen die twee trekkend jonge kerels liggen en al gauw had ik links en rechts heerlijke lange pikken tot mijn beschikking die om beurten mijn gulzige mond ingingen. Diep en om beurten smeerde deze twee jongen kerels mijn keel diep door, terwijl ik er eentje diep pijpte had ik een hand vrij om de ander zijn ballen lekker te kneden. Tijdens het pijpen kwam er een jonge dame tussen mijn benen liggen en die begon me zoals eerder door een andere geile sloerie mijn klit lekker te likken, gauw daarna terwijl ze mijn likte werd ze best bruut achter in haar kontje te grazen genomen ze kreunde het werkelijk uit van genot ze werd stevig gepompt door een pik terwijl ik haar hoofd vast klemde tussen mijn benen ze kon echt geen kant op.

Na een poosje gelikt te zijn liep ik eens lekker door de kamer en ging naast een meid liggen om me te vingeren, deze meid werd lekker tegelijk in haar kontje en kutje genomen het was een echte hoerige orgie geworden overal om me heem werd er stevig geneukt. Ik werd er ze verdomd geil van dat ik tijdens het lopen aan iedereen zijn lul of kut moest zitten pijpen beffen, neuken en dat zowat aan de lopende band zelfs onder het lopen kon mijn hand door al dat zien van dat geille gedoe niet van mijn kut blijven. Geneukt wou ik weer worden! en ging wijdbeens op een stoel zitten vingeren er kamen gelijk twee heren op me af die me om beurten keihard in me kut neukte laten we zeggen echt team work door die twee, en al gauw werd het er eentje teveel die kwam naast me staan al spoot al zijn geil diep in mijn mond terwijl die andere steeds mijn kut stevig door neukte, terwijl ik daar lekker lag kwam er een meid met haar kut boven me zitten die ik heerlijk diep met mijn tong likte terwijl er juist een gozer neven haar kwam staan die pardoes zijn pik zo regelrecht haar mond in duwde en haar in haar mond tot een hoogte punt kwam, deze knaap had heel wat zaad te verschieten want het droop werkelijk tijdens het klaarkomen zo haar mond uit. We hadden afgesproken dat de gene die klaar was gekomen plaats moest nemen op een bank en daar met hun eigen verder moesten spelen dit als een soort straf hihihi omdat ze te snel waren klaar gekomen ... nou ja snel??... ze hebben het best lang vol gehouden want er werd toch al bijna een uur echt stevig geneukt getuige de bezweette lichamen van sommige. IK merkte op dat er 3 jongens weg waren gelopen met twee meiden ze waren naar het bad gelopen wat bleek???, in het bad waren de twee dames lekker tegen elkaar aan gekropen terwijl die 3 jongens ze lekker aan het onder plassen waren ai ai dat was geil om ze zien ik ging snel achter deze 3 jongens staan om van achteren eens lekker te spelen met hun ballen eentje kwam achter me staan tilde mijn been omhoog en bewoog zijn lange pik naar mijn hete natte kut en bam daar ging hij weer wat een uit zicht had ik de meiden pijpte inmiddels de twee over gebleven jongens terwijl ik lekker van achteren geneukt werd. .... o Pamela ik ga zaad schieten .... hoorde ik en het warme zaad kwam op me kont en rug terecht hehe dat werd ook het bankje hihi.

Al snel werd ik op het wasmachine gezet en ja hoor de volgende harde pik zocht mijn kut op en boorde hem lekker diep de twee andere meiden hadden inmiddels de andere knaap tot een hoogte punt gebracht neukend en vlak voordat hij komen ging trok hij zijn dikke paal terug en spoot het over de buik liggend meid heen die daar was gaan liggen met haar gezicht het zaad zat zowel op iemand buik als gezicht, Knielen Pamela werd me gezegd en terwijl ik net door me knieƫn ging spoot hij al het zaad zo hard en krachtig over me heen dat het echt mijn haren in kwam die had me een lading zeg ppffff veel zaad hel veel zaad was het, De twee andere meiden die dat zagen riepen maar meer meer meer hahaha.

Terug kerend in de huiskamer waren er dus nog steeds 5 meiden en maar 3 jongens over, we besloten dat de jongens op hun rug gingen liggen en er meiden dan boven op hun pik plaats namen, de andere twee meiden wouden elkaar klaar likken in het geile standje 69. deze geile sloerie koos snel de jongen met de grootste en dikste pik dat werd een pik van zo een kleine 22 cm en das lekker om te neuken. we lieten onze kutten om de pikken glijden en neuken maar een andere jongen die niet meer neuken kon nam me klit onder handen en na al dat geneukt spoot ik mijn geil dan ook maar, het liep werkelijk via de pik die diep in me zat naar beneden omdat hij dat voelde trok hij zijn pik uit me klets natte kut liet hem tegen me buik rusten terwijl ik hem klaar trok wit en dik zaad liep over me buik en tieten want hij spoot krachtige stralen. die twee andere gozers zorgden bijna tegelijk voor een hoogte punt bij de dames die gillend klaar kwamen en vlak daarna spoten ze de mondjes van die twee meiden helemaal vol met hun zaad, de twee meiden die elkaar befte in standje 69 hadden veel bekijks want ieder was klaar maar deze twee wilde meiden bleven elkaar hartstochtelijk beffen totdat ook deze twee klaar kwamen. Maar we hadden nog een verassing voor die geen die al vroeg klaar kwamen en dat waren er zes, die zes mochten mijn om en om nog eens neuken maar dan wel neuken en klaar komen dus ik ontving als toetje nog eens flink wat zaad want alle 6 kwamen klaar!!, maar vooruit die twee andere gozers mochten me ook effe snel nog eens pompen en ook hun hadden nog wat straaltjes zaad over. Mijn lichaam zat onder het zaad tot aan mijn tieten toe van 8 klaar en leeg gespoten pikken en alle 5 de meiden spreidde het daarna lekker over me uit. Nou ik kan jullie vertellen dat deze orgie een kleine twee en half uur heeft geduurd. En hoe hij was ontstaan ? tsja verkeerd zappen doet wonderen he

2 opmerkingen:

Anoniem zei

al rukkend dit avontuur zitten te lezen.....hmmmm....het resultaat kunje wel raden


xxx
Rene

Anoniem zei

hahahaha, wat een heerlijke geile orgie, tsja ook maar eens gaan zappen, hi, hansweetnietje@hotmail.com. Wel nieuwsgierig hoe jullie zijn vertrokken, hoe was de stemming?