maandag 15 februari 2010

Tijdens de carnaval opgepikt worden om te neuken

Op zondag kreeg ik de bevlieging om eens lekker te gaan stappen, immers het is carnaval dus ik begaf me onder het vrolijke carnaval vierende volk.Tijdens mijn speurtocht naar een lekker warm café kwam ik in een café waar ik al snel werd aangesproken door een man. hij zij "mag ik je iets vragen" ik zij hem vriendelijk dat dat geen probleem was hij zij me "ik kan me vergissen maar volgens mij ben jij Pamela" ik schrok me een hoedje want oei ze herkende me van mijn werk als dvp, ( dame van plezier ) ik zij hem dat ik inderdaad Pamela was, hij bood me me (Karel) een drankje aan en al gauw kwamen we in een boeiend gesprek terecht, hij bleek namelijk al eens eerder bij me te zijn geweest voor een neukbeurt, maar dat was alweer poosje geleden, zodoende herkende ik hem niet meer. Het kwam er op neer dat hij een gruwelijke zin had om te neuken en hij vroeg me dan ook om samen met hem naar zijn huis te gaan. Ik stemde daar mee toe omdat ik ontzettend geil was en lekker diep geneukt wou worden.Eenmaal bij Karel thuis zijn aangekomen liet hij er geen gras over groeien, hij maakte onmiddellijk zijn broek los en haalde daar een heerlijke vette paal uit vandaan, mzzz wat was hij al lekker stijf zeg, hij maakte mijn broek los en trok deed hem helemaal uit ik trok ondertussen zijn hemd uit en Karel deed dat ook bij mij gelijk duwde hij me op de bank en begroef zijn gezicht tussen mijn benen, ik deed mijn benen zo wijd als ik kon zodat mijn kut helemaal ging openstaan terwijl ik dat deed sperde ik mijn schaamlippen uit elkaar en riep hem toe dat hij me moest neuken met zijn tong en waarbij hij mijn klit niet mocht vergeten. in een ooghoek zag ik dat hij behoorlijk aan het trekken was aan zijn pik, zachtjes zij ik hem" let op dat je je sperma niet nu al verschiet he" mompelend antwoorde hij "nee geil wijffie dat is voor zometeen" ik voelde mijn kut wijd open gaan staan Karel probeerde er zoveel mogelijk vingers in te proppen ik sidderde van genot en zij "probeer er meer in te doen als lukt je hele hand" voorzichtig deed Karel er meer en meer in, langzaam werkte ik me iets wat omhoog en zag dat zijn gehele hand in me kut zat jeetje wat een hoerig gezicht was dat, hij bewoog heerlijk zijn hand in mijn kut terwijl ik met mijn inmiddels grote klit speelde, een warm gevoel kwam er steeds door me, god wat was dat zalig, "neuk me nu zij ik hem" Karel nam me mee naar de tafel en zetten mijn daarop, alvorens me te neuken ging hij op een stoel staan en duwde zijn flinke pik diep in me mondje mijn hoofd iets wat naar achteren getrokken begon hij me te neuken in me mondje diep mijn mond in, ik beet hem steeds zachtjes op zijn pik wat hem knettergek van genot maakte, "geile teef van me riep hij" wat heb ik je gemist en neuk je te pletter vanavond, hij sloeg steeds met zijn pik tegen me wangen en dan weer in me mond terug die geile harde neukpaal, ondertussen speelde ik heerlijk met mijn kut, maak je geiler dan je al bent riep Karel ik ga je zo neuken in je geile hoerige kut.Karel duwde mijn plat op de tafel en pakte mijn enkels beet, hij duwde zo zijn pik diep en hard stotend mijn hoerige kletsnatte kut binnen, zijn ballen kletsten steeds tegen mijn billen aan zalig!!! zijn ballen waren en voelde goed gevuld aan dat maakte me geiler en geiler want deze geile zaad meid wou al dat kostbaar vocht over haar heen voelen komen, "ga op je buik liggen Pam " zodat ik je van achteren kan pompen, ik draaide me om trok me benen wij en owwww daar knalde die pik weer diep me kut binnen zachtjes tikte Karel me steeds op billen, ik draaide me wat op zij met een been de hoogte in en voelde zijn pik op die manier heerlijk schuin me kut bewerken, steeds heftiger werden de stoten en sneller en sneller pompte Karel zijn lul steeds me kut in, karel ging liggen op de tafel terwijl ik me liet zakken op zijn pik aiai wat ging hij er op die manier diep in terwijl die pik diep me kut in gleed voelde ik mijn hoogte punt naderen met een trillende stem maakte ik Karel duidelijk dat ik zou gaan komen en een heerlijk warm tintelend gevoel maakte zich meester van me owwwww wat zalig ik kwam verrukkelijk klaar Karel zijn hand had me klit inmiddels gevonden en speelde er nogmaals heerlijk mee. "Ik ga spuiten" hoorde ik Karel roepen zijn pik kwam uit me kut en ik trok hem lekker af, hij spoot al zijn geil heerlijk tegen me kut en buik waarna ik het lekker uitsmeerde over de rest van lichaam wat spoot hij hard en veel van dat warme geile sperma tongzoenend kwamen we tot rust en namen vlot daarna een heerlijke warme douche zo charmant als hij was bracht hij me thuis tot aan de deur, mijn tieten beet pakkend fluisterde hij me "ik heb mijn geile snol gevonden en tevens mijn adresje" waarna ik hem een welrusten wenste zoende en de deur van de auto dicht sloeg, het was een geile hoerige dag geworden een hoerige dag tijdens de carnaval.Greets

2 opmerkingen:

icqjhonny zei

Wat een mazzelpik die man. Ik ga volgend jaar ook carnaval vieren hahaha

Dikke Tieten zei

Tijdens carnaval neuken, dat klinkt wel super joh! Wil ik ook wel, helemaal neuken tussen dikke tieten! Respect voor die man!